Feriearbete


Hej!

Jag heter Livi och har just gått ut årskurs 9. Jag kommer under tre veckor att sommarjobba här på Astma- och Allergiföreningen i Luleå. 

Jag har valt att engagera mig inom funktionshinderrörelsen eftersom att jag brinner för att alla människor, oavsett olikheter, ska kunna samexistera med varandra, och känna tillgänglighet i samhället. 

Under dessa tre veckor kommer jag att hålla i blogg- och instagramuppdateringar, jag kommer publicera recept, recensera olika livsmedel och jag kommer även baka. Jag hoppas också att kunna lära mig mer om tillgänglighet.

Kommentera

