Pinsamt Ticket – igen!

IMG_0285
Linas sexårige son har luftburen allergi mot jordnötter och vid bokningen av Thailandsresan informerade hon resebyrån Ticket om sonens allergi. Resan till Thailand gick bra men när de skulle flyga hem igen hann de knappt sätta sig på planet innan de fick gå av.

– De frågade om min sons allergi och jag sa att den var luftburen. Då fick vi gå av planet, säger Lina till Aftonbladet.

– Generellt kan vi aldrig garantera nötfrihet på planen, men vi kan hjälpa till att meddela flygbolagen att passageraren vill ha nötfri kost, säger Karin Starkman Ahlstedt, PR- och kommunikationsansvarig på Ticket.

Pinsamt Ticket!

Varför är det så svårt att förstå?

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s